Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
2.
Przyjęcie porządku obrad.
3.
Przyjęcie protokołów z obrad poprzednich sesji.
4.
Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
5.
Sprawozdanie z działalności Wójta w okresie międzysesyjnym zwłaszcza z wykonania uchwał Rady.
6.
Rozpatrzenie Raportu o stanie Gminy Łęka Opatowska za 2023 rok:
1)
omówienie raportu o stanie Gminy Łęka Opatowska za 2023 rok,
3)
podjęcie uchwały w sprawie udzielenia wotum zaufania dla Wójta Gminy Łęka Opatowska.
7.
Rozpatrzenie sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Łęka Opatowska za 2023 rok.
8.
Przedstawienie informacji o stanie mienia komunalnego według stanu na dzień 31 grudnia 2023 rok.
9.
Przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu o przedłożonym sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy za 2023 rok wraz z informacją o stanie mienia.
10.
Przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu o wniosku Komisji Rewizyjnej w sprawie udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy Łęka Opatowska za rok 2023.
11.
Przedstawienie wniosku Komisji Rewizyjnej w sprawie udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy Łęka Opatowska za 2023 rok.
12.
Zapoznanie się z opiniami innych komisji w odniesieniu do wykonania budżetu Gminy za 2023 rok.
14.
Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Łęka Opatowska za 2023 rok.
15.
Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia absolutorium dla Wójta Gminy Łęka Opatowska za 2023 rok.
16.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Łęka Opatowska na 2024 rok.
17.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Łęka Opatowska na lata 2024-2040.
18.
Podjęcie uchwały w sprawie zwolnień z podatku od nieruchomości.
19.
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w schronisku dla osób bezdomnych oraz schronisku dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi.
20.
Informacja Wójta Gminy o podjętych zarządzeniach w sprawie gospodarowania nieruchomościami.
21.
Interpelacje i zapytania radnych.
22.
Wolne wnioski i informacje.
23.
Zakończenie obrad IV Sesji Rady Gminy.